dinsdag 27 januari 2009

wasn't it : all about the shoez?

Vandaag.. vandaag.. 27 januari
FOOTLOCKER FAAAALT

Waarom o waarom.

Ik zit nu niet eens achter me pc/laptop.
Ik zit @ jake's dance centre
Maar dit zit me zo fucking dwars, grrrrrrrrrr


Rumor: footlocker verkoopt cdp 5/18 voor 60 EU
For those who don't know. Cdp zijn 2 jordans die je samen koopt
[Vaak is 1 lelijk]

N.e.way.. Waaaaaaromm begrijpen ze niet dat je dat niet kan doen bij jordans?
Er zijn duizenden schoenen op de wereld. Maar jordans niet
DAAROM ZIJN ZE ZO SPECIAL

Ik kijk nu naar een dansles he. Ik zie 2 mensen al op 1 van die shoes dansen.
Ik zie zelfs een doos van die shoe.
Is gewoon niet normaal. Shit man

U gotta respect the shoez. Nu gaan lompe mensen die het gwn een jordan noemen het dragen en blij doen [ik heb jordans blablabla]

I gotta go, word vervolgt

Leee

1 opmerking:

JRDN- zei

ahahah ej smack die peepz dan
footlocker stelt me teleur man
me oom gaat helemaal naar amerika om die shit te halen
Latozzz