woensdag 1 oktober 2008

MONTHLY'S DONT'S



Ik zie steeds vaker dat mensen moeite hebben om zich intoom te houden.

achja.....

ze kunne het ook niet helpen dus ik besluit een maandelijkse topic te openen (want ja zo lief ben ik wel) over wat niet KAN!!! (hopelijk leren ze het dan pff :( )


laten we dan maar beginne hey....

* birkenstocks ft sokken...... NIET DOEN

(ik weet dat je wilt klippe met je zomerse shit die je in de herfst heb gehaalt "best wel laat....." ma bitch please!! laat het stop het doe het je zelf niet aan.)


* FAKE SNEAKERS........ NIET DOEN



(gewoon niet doen ff sirieus als je het buit der nie voor heb laat het dan maar bristol heeft ook leuke pattas :P je weet towk...


wij (Lee/Leeroy) ruiken die shit (snif snif!!) je kan niet met een exclusive J (jordans fo de not nowers) komen met een kleur die nie bestaat.... :S


kan niet mag niet .... laat het gewoon.... of deze kei fa2 is die airforce one (1 of the cheapest nike's) hoeveel zijn die dingen 80 eu ofzo.... soms nog goedkoper en dan het lef hebben om met fake exemplare te lopen... damn hoeveel spent je dan een donnie ofzo get real..... )


* DIE LELIJKE SLIPPERS/SANDALEN (lee gaat me haten fo deze) NIET DOEN








(ik heb het over CROC'S jah die rubbere shit....

kaolo met die pattas kan je over water lopen....

hoe duur zijn ze ????

weet ik veel :S ma towk krijgen ze het fo elkaar om een winkrie in kalverstraat te openen

een stille tip???

me nikku lee is binne kort jarig

je weet wat je fo em moet halen ;) )

ey i kheb al geen zin meer ofzo ik ga stoppe mang


moet weer verder werken pfff...




bless y'all Lee(roy)




1 opmerking:

Feliciana Music zei

AHAHA LMFAO, spit yo game main
let em know wuzzup
x.